Höst! Löv o kvitter.

Finns det något tråkigare än att kratta löv? Så säg! Tro nu inte att jag har varit ute och krattat idag för det har jag nada.
Varför göra något idag som man kan göra i morgon. Väntar med detta för det är mycket löv kvar i träden som ska falla. Visst är det vackert med en stor blodlönn men det är tråkigt när den fäller sina röda löv. Jag tycker nog denna års tiden är vackrast av alla med sina fina starka färger.




    


Idag har vi bot i huset i precis 2 år. Jag kommer ihåg det första jag gjorde när vi flyttade hit.
Jo... det var att kratta bort alla löven under lönnen (-:




Nu har fåglarna fått sitt, det är väll nu dom ska börja matas. Har köpt frö bollar och nötter åt dom.
Självklart åkte kameran fram där med (-:



          

     

Kvitter, kvitter...! Ni kan ju tänka er 2 håriga jamare i fönstret här. Snacka om att dom hackar tänder, vill bara ut på balkongen.




Regn, regn och åter regn!
Småduggat hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0