Trädgårdens sissta växter. Råddjuren.


Har fotat lite i trädgården när jag tittat på dom sista blommorna som var i blom.






Vi har haft besök av råddjur här igen! Nu har dom ätit upp alla äpplena under äppelträden, det är bra att dom hjälper till att bli av med alla för det har verkligen varit gott om äpplen i år. Vi gjorde äppeljuice av 30 liter, det är redan slut (-: Ett litet äpple satt kvar i trädet.




    

Är alltid lika rädd att dom ska bli påkörda när dom går över vägen här utanför. Antingen så har dom englavakt eller så har dom bara turen med sig. Kanske smartare än vad jag tror, dom har väll lärt sig.



Efter 41 års oavbruten framgång kan jag kosta på mig att vara lite ödmjuk!


Sig bara till om du vill ha en med ditt eget namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0