Tranås, besök m.m.

Det smittar av sig det här med att ha en egen blogg (-: Jag kommer inte orka skriva här varje dag men lite mer kanske nu i början "nyhetens behag" Ni kommer säkerligen att märka att jag älskar att fota mer än att skriva, bilder kan ju säga mer än ord ibland. Bor i ett litet samhälle utanför Ulricehamn som heter Hulu, här köpte vi ett hus för 2 år sedan och trivs väldigt bra.




Har varit och våldgästat syrran för första gången. ♥ Småland är ett vackert landskap, knäppte lite kort på färden.



Tog en sväng i staden på gågatan som ska vara Sveriges bredaste dessutom. Hade varit roligare om jag haft slantar att slösa, hittade så fina blusar och tröjor, vi köpte en åt Marita. Hon fyller ju år 19 okt. Hon bjöd på smörgåstårta, det var mums!




Fick själv besök igår när jag kom hem! Sambons kusiner hälsade på, bara en syster fattades i denna sköna syskonskara ♥
Dom är ju bara för rara.

   



Blev sååå... glad i dag när jag tittade in på http://www.katter.nu/ och såg att Simbas foto som jag skickat in blev utvald till månadens skrivbordsunderlägg. Gå gärna in och hämta för att använda månadsbakgrund Oktober.


Så här ser vårat skrivbord ut idag ♥



Har skickat lite foton till min käraste som jobbar i Norge för tillfället.

     

Dom är ju bara för söta Bagheera och Simba ♥ Vi fick lite foton från honom oxå (-:

 
  

Det ser ju bara för grymt ut där han är nere i en dal vid havet "varvet" Vi saknar honom så, han blir där tills 5 nov.



Det var fullmåne inatt så jag försökte fota månen igår kväll, det blev ganska bra (-: Lade till en dikt oxå!



Kommentarer
Postat av: Daniel Urdmark

Nice!! Schysst sida du fått ihop. Ett stort + är ju att inte Mr E syns på sidan. :D Moahaha!!

2008-10-28 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0