Besökt mamma o pappa!

Riktigt njöt idag av att köra fram och tillbaka till Borås!
Höjde volymen på radion (hade ingen CD med mig) som tur var så spelade dom bra musik.
Pappa frågade var jag hade Roy. Vadå Roy...? sa jag, han är hemma!
Man har ju körkort, och visade upp den.
Är så nöjd över att fotot blev så bra också.
Id kort-fotot ser för jävligt ut! Roy fråga...! Var du packad när du tog det eller...? (id kortet, han jämförde)
Ha, ha! Men hallå eller, klart det blev dåligt eftersom det var taget med min egen kamera.
Det var jag skälv som tog id-fotot och det med utsträckt arm "småler" klart det blev dåligt.
Hade solen i ögona på hemvägen, det var ingen hitt att köra då!
Det gick bra på hemfärden upp och ner med solskyddet.
Har fortfarande lite svårt för att göra saker sammtidigt som jag kör, men det ger väll sig.
Mamma ringde för att höra om jag hade kommit hem välbehållen, anade detta! (hönsmamma) har hon alltid varit.
Jag älskar henne!


Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Hehe, Grattis till körkortet.

2010-01-31 @ 12:48:22
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0